جام جهش تولید در شرکت ذوب روی بافق با قهرمانی تیم فنی الف به پایان رسید

Banner

جام جهش تولید در شرکت ذوب روی بافق با قهرمانی تیم فنی الف به پایان رسید

مسابقات فوتسال هرسال در شرکت ذوب روی بافق برگزار می‌شود که متأسفانه به دلیل اپیدمی کرونا در 2 سال گذشته امور ورزشی موفق به برگزاری آن نشد.
خوشبختانه با فروکش کردن بیماری کرونا و باهدف ایجاد روحیه نشاط همکاران، در مهرماه سال 1401 باهمت کارکنان و موافقت مدیریت مجموعه این دوره از مسابقات بانام جهش تولید برگزار شد.
درمجموع 8 تیم جهت حضور در جام جهش تولید ثبت‌نام کردند که بعد از قرعه‌کشی تیم‌ها در 2 گروه A و B حریف‌های خود را شناختند:
گروه A
اداری
پیرومتالورژی
افشین (الکترولیز)
آزمایشگاه

گروه B
فنی الف
انتظامات
فنی ب
لیچ سولفوره

هر تیم می‌بایست در گروه خود 3 مسابقه انجام می‌داد تا به ترتیب اول و دوم گروه مشخص شود که درنهایت تیم‌های افشین و اداری از گروه A و تیم‌های فنی الف و لیچ سولفوره از گروه  B موفق شدند با شکست رقبای خود از مرحله مقدماتی وارد مرحله حذفی شوند.
در مرحله حذفی تیم‌های فنی الف و افشین موفق شدند به مرحله فینال راه یابند و همچنین 2 تیم اداری و لیچ سولفوره مسابقه رده‌بندی را انجام دادند که تیم اداری موفق شد با نتیجه 7 بر 2 تیم لیچ سولفوره را شکست بدهد و مقام سومی را از آن خود کند.
درنهایت در روز دوشنبه مورخ 2 آبان ماه 1401 و با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق جناب آقای نوری و همچنین خانم دهقان مسئول روابط کار، مدیرعامل شرکت ذوب روی بافق و برخی از مدیران، تیم فنی الف در وقت‌های اضافه موفق شد با نتیجه 3 بر 2 تیم افشین (الکترولیز) را شکست بدهد و جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر ببرد.
آقای سجاد تونک با 14 گل موفق شد مقام آقای گل را نصیب خود کند.
آقای ابوالفضل گلبر با بازی تأثیرگذار و بدون حاشیه خود موفق شد مقام بازیکن اخلاق را نصیب خود کند.
4 داور در دو تیم داوری، قضاوت 16 بازی را انجام دادن که تیم داوری آقایان عارف امراللهی و مهدی میرجلیلی 12 بازی و تیم داوری سجاد تونک و محمدمهدی حسینی 4 بازی را شوت زدند.
تمام مسابقات مطابق برنامه‌ریزی انجام شد به‌غیراز مسابقه فینال که با 2 روز تأخیر در دوم آبان ماه برگزار شد.
به تیم‌های اول تا سوم به همراه کاپ قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی جوایزی به‌رسم یادبود اهدا شد و تیم داوری، آقای گل و بازیکن اخلاق نیز جوایزی را از آقایان نوری و حاجی‌زاده دریافت کردند.
درنهایت با توجه به هم‌زمان بودن اختتامیه مسابقات با هفته تربیت‌بدنی آقای نوری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بافق با ایراد سخنانی ضمن تشکر از مدیریت و پرسنل مجموعه بابت برگزاری ورزش و ایجاد روحیه نشاط در کارکنان خواستار ادامه‌دار بودن این‌چنین برنامه‌هایی در شرکت ذوب روی بافق شد.